Dette gjør vi:
På KIIM er det Erik som veileder. Erik er opptatt av at elevene skal øke sin gjennomføringsevne og få et innblikk i teoretisk og praktisk bruk av KI, en smakebit på livet som gründer og eller markedsfører.
Erik har lang erfaring som TV-produsent, digital potet og gründer – med et solid nettverk som utnyttes til fulle når det gjelder spennende bedriftsbesøk og inspirasjon.
Hvis du er interessert i, og nysgjerrig på, markedsføring er dette linja for deg. Har du en gründer i magen kommer du til å ha god nytte av å være i et miljø hvor du møter likesinnede å jobbe sammen med!
Etter et år på Innovasjon og Markedsføring har du mange muligheter. Mange går videre på markedsføring på BI eller Høyskolen Kristiania, noen går til entreprenørskap på en høyskole, noen starter for seg selv og noen begynner å jobbe i et markedsføringsbyrå.
Innovasjonslinja passer for alle, det er ingen krav til forhåndskunnskap, og dette er et skoleår du vil ha nytte av uansett hvilke fremtidsplaner du har.
Vi lever i en digital verden som både gir utfordringer og muligheter. Å være innovativ og kreativ blir en stadig viktigere og attraktiv egenskap for oss, og å kunne beherske sosiale medier på en profesjonell og god måte er høyt verdsatt i mange bransjer.
Det koster 137 000,- kr. å gå på innovasjonslinja.
Prisen inkluderer:
Lån/stipend fra Lånekassen er på totalt 137 907,- kr.
*Du kan ønske deg et annet rom dersom du f.eks ønsker deg bad/dusj på rommet eller enkeltrom. Det medfører ekstra kostnader.
Alle linjeturer er selvfinansierte, noe som vil si at man får penger tilbake dersom totalprisen blir lavere enn det man har betalt inn til skolen. Dette betyr også at vi tar forbehold om økning av priser på linjeturer dersom endring i valutakurs, flypriser, priser på overnatting etc. skulle tilsi dette. Slike prisendringer har historisk vært sjeldne og vil i tilfelle bli kommunisert så raskt som mulig.